award-header

Marvia in de top 10 Asset Management Solutions

28 Augustus 2019

Dagelijks houden wij ons bij Marvia bezig om onze klanten te voorzien van de beste marketing oplossingen. We zijn continu bezig met innoveren en het verbeteren van onze producten en diensten. En het harde werken heeft geloond, want CIO Applications Europe heeft Marvia genoemd in de top 10 Asset Management Solutions van 2019!

cio-top-10-asset-management-solutions

Wat is CIO?

CIO Applications Europe biedt professionals de meest uitgebreide verzameling van technologie trends via hun online media website en eigen tijdschrift. Zij onderscheiden zich door hun unieke benadering, waarin zij leren van collega’s en andere professionals. Om op deze manier de innovaties binnen het technologische landschap volledig in kaart te brengen. CIO heeft als doel om bedrijven te verbeteren en klanten te helpen omgaan met verschillende branche gerelateerde problemen.

Hoe is de keuze gemaakt?

Asset Management wordt steeds belangrijker. Maar door het groeiende aantal aanbieders, blijkt ook het kiezen van het juiste asset management systeem lastig voor veel organisaties. Dit is waarom CIO een overzicht heeft gemaakt van verschillende aanbieders in de markt. Een panel van CEO’s, CIO’s, CTO’s, analisten en de redactie van CIO Applications Europe heeft al deze aanbieders geëvalueerd en beoordeeld. Bij het samenstellen van de top 10 is gekeken naar in hoeverre de assets worden beschermd door waarde toe te voegen en nieuwe inkomstenbronnen te creëren voor een betere ROI.

Marvia in de top 10!

De uiteindelijke top 10 is een lijst met mooie namen uit de Asset Management wereld. Wij zijn dan ook erg trots op het feit dat wij hier tussen staan. Bedankt CIO Applications Europe!

Ben jij je ook aan het oriënteren op welke asset management oplossingen bij jou passen? En wil jij weten wat wij kunnen betekenen voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op of vraag een vrijblijvende demo aan.

Abbonneer je op onze nieuwsbrief