Voorbeelden
9 franchise huistijlgids voorbeelden en tips
Trends 2024
Ad-Hoc verzoeken POPULAIR
4 Bewezen manieren om eenmalige verzoeken te verslaan.
award-header

Marvia Listed in Top Rated Brand Management Software 2021

August 11, 2021
Brand-Management-Software

SoftwareWorld heeft een lijst samengesteld met de beste Brand Management Software-oplossingen in 2021 om bedrijven te begeleiden bij het vinden van de juiste softwareoplossing voor hun organisatie. Marvia is er trots op te worden vermeld als een toonaangevend bedrijf in Brand Management-software. We werken er hard aan om onze software te verbeteren en te innoveren om de beste oplossing voor merkbeheer te bieden. Het is geweldig om te zien dat onze producten zo gewaardeerd worden door onze klanten.

Wat is SoftwareWorld?

SoftwareWorld is een platform dat de beschikbare software toont en een collectieve beoordeling biedt van de toonaangevende vertrouwde sites zoals Capterra, G2 en GetApp. De website biedt een gezamenlijke beoordeling door de software te categoriseren op basis van de eisen van het individuele bedrijf.

Wil je meer weten?

Ben je ook op zoek naar een oplossing voor merkbeheer voor je bedrijf? Hulp nodig bij het bouwen en onderhouden van een sterk merk? Meer weten over onze software? Neem contact met ons op of vraag een gratis demo aan.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief