header integratie Adobe CC

Marvia stroomlijnt designproces met integratie Adobe Creative Cloud

16 December 2021

Amsterdam

Local Marketing Automation platform Marvia heeft haar services verder uitgebreid met de integratie van Adobe Creative Cloud. Met behulp van de connectie tussen het Digital Asset Management systeem van Marvia en de Adobe apps Indesign, Photoshop en Illustrator, After Effects en Premiere Pro kunnen bedrijven hun creatieve proces stroomlijnen en efficiënter inrichten.

Marvia Creative Cloud Integration

“Designteams zijn vaak veroordeeld tot het downloaden en opslaan van bestanden zoals fotomaterialen en het doorlopend wisselen tussen diverse programma’s en schermen”, legt Merlijn Bruijnes, CTO van Marvia uit. “Met onze Adobe Creative Cloud integratie is dit niet meer nodig. Alle assets die staan opgeslagen in de DAM van Marvia zijn direct te zien en gebruiken in de mediabibliotheek van de Adobe toepassingen. Zo kunnen afbeeldingen bijvoorbeeld binnen het Indesign programma gekozen en gebruikt worden. Het gevolg is dat een designproces binnen een centraal marketingteam veel sneller zonder extra handelingen ingericht worden.”

De implementatie van de Adobe plugin is het eerste resultaat uit de samenwerking die Marvia en CI HUB in oktober gestart zijn. Merlijn: “De klanten die er al mee werken zijn enthousiast en merken dat er binnen het creatieproces veel tijdwinst mee te behalen is.” Deze plugin voor specifiek design doeleinden zal langzamerhand verder uitgebreid worden. Voor volgend jaar staan ook integraties met plugins voor Google Workspaces en Microsoft Office op de planning.

Lees hier meer over Marvia's integratie met Adobe Creative Cloud

Abonneer je op onze nieuwsbrief