award

Marvia in top 10 MarTech companies 2020

12 Februari 2020

CIO Applications Europe heeft een lijst met de top 10 MarTech-bedrijven samengesteld om in leiders van organisaties in 2020 te helpen de kracht van technologie te benutten om marketinguitdagingen aan te pakken, de werkdruk te verminderen en de efficiëntie te verhogen. Marvia is trots om in deze top 10 opgenomen te zijn ​​als een toonaangevend bedrijf in MarTech. We werken dagelijks hard om onze software te verbeteren en om te blijven innoveren om onze klanten de beste marketingoplossing te bieden.

Een interview (Engelstalig) met onze CTO Merlijn Bruijnes is gepubliceerd in het MarTech-nummer van het CIO Applications Magazine.

best-martech-companies

Wat is CIO?

CIO Applications Europe is het meest succesvolle initiatief om besluitvormers te adviseren en te begeleiden bij de nieuwste ontwikkelingen in het snel evoluerende technologie landschap. Het magazine onderscheidt zich door zijn unieke benadering door te leren van  collega's en biedt professionals de meest uitgebreide verzameling technologie trends

Wil je meer weten?

Ben jij je ook aan het oriënteren op welke marketing technologie oplossingen bij jou passen? Heb je hulp nodig bij het bouwen en onderhouden van een sterk merk? Wil je meer weten over onze software? Neem contact met ons op of vraag een gratis demo aan.

Abboneer je op onze nieuwsbrief