header persbericht website

Marvia announces record 165% market growth in first quarter 2023

May 11, 2023
Amsterdam

Marvia, marktleider in brand management en lokale marketingoplossingen, zet haar groei op de Noord-Amerikaanse markt voort met een indrukwekkende omzetstijging van 165% in het eerste kwartaal van 2023. Deze aanzienlijke stijging betekent meer dan een verdubbeling ten opzichte van het eerste kwartaal vorig jaar en illustreert Marvia's gestage expansie in Noord-Amerika, met driecijferige groei in zowel klantaantallen als inkomsten.

Marvia's groei in Noord-Amerika

Marvia betrad in 2020 het Noord-Amerikaanse marketinglandschap en investeerde sterk in het bestuderen en begrijpen van de behoeften van de Amerikaanse en Canadese markt. Dankzij deze toegewijde klantgerichtheid heef het bedrijf haar softwareoplossingen zo kunnen aanpassen dat ze breed omarmd worden door bedrijven in verschillende sectoren.

template studio new template"Marvia is meer dan een softwareleverancier; we zijn een partner voor onze klanten. Ons succes in Noord-Amerika is een bewijs van ons vermogen om naar onze klanten te luisteren, ons aan te passen en oplossingen te maken die voor hen echt een verschil maken", aldus Christopher Brown, directeur van Noord-Amerika.

"We zijn blij met de resultaten en zien nog steeds potentie voor verdere groei in deze markt. Een belangrijke succesfactor is onze voortdurende inzet om de self-service mogelijkheden van ons platform te verbeteren, zoals de recente gelanceerde Template Studio. We blijven zoeken naar manieren waarop onze klanten hun marketingcampagnes zelfstandig kunnen beheren en hun operationele efficiëntie kunnen verhogen."

Over Marvia

Marvia is een toonaangevende leverancier van gedistribueerde marketingsoftware, ontworpen om te voldoen aan de uiteenlopende behoeften van marketingteams. Marvia biedt een alles-in-1 oplossing die organisaties in staat stelt hun merkmateriaal te organiseren, aan te passen en gemakkelijk te verspreiden.

Uitgerust met een scala krachtige features, waaronder een Digital Asset Management (DAM) systeem, dynamische templates, marketing shop en de onlangs gelanceerde Template Studio, stroomlijnt Marvia repetitieve taken en levert het merken aanzienlijke tijd- en kostenbesparingen op.

Met een aanwezigheid in meer dan 90 landen wereldwijd is Marvia de eerste keuze voor tal van gerenommeerde merken, zoals Domino's Pizza, KidStrong, Steve Madden, ZEISS, Pedego, Boston Pizza en Toyota.

Meld je aan voor de nieuwsbrief